مرافریادکن!

پنج شنبه 28 / 1 / 1393
ن : behdad

مرافریادکن!

قصه نیستم که بگویی


نغمه نیستم که بخوانی


صدا نیستم که بشنوی


یا چیزی چنان که ببینی


یا چیزی چنان که بدانی

 

من دردمشترکم

 

مرا فریادکن






نظرات شما عزیزان:

HOSNA
ساعت15:14---5 ارديبهشت 1393
دختر:
قول میدی که هیچوقت دختری رو بیشتر از من دوست نداشته باشی؟
پسر:
من دوستت دارم اما نمیتونم همچین قولی بهت بدم
دختر(درحال گریه):
یعنی یکی رو بعد از من دوست خواهی داشت؟
پسر:
دختری ک من بعد از تو دوست خواهم داشت تورو مامان صدا میزنه!


HOSNA
ساعت12:59---31 فروردين 1393
شما ملکه دلها ما سر دسته ولها

شما فایبر گلاس ما هسته گیلاس

شما صدای گیتار ما خروس بیمار

شما برگ گل یاس ما برق سرطاس

شما دیوان حافظ ما پریز محافظ

ارادت ازین بیشتر؟
پاسخ:ماآب شما آبشار نیگارا؟؟؟؟ مابدبخت فقیر شما کوروش کبیر؟؟؟؟؟ ما قیژ قیژ دایل آپ شما امواج وایرلس؟؟؟ اینا بود بقیش؟؟؟؟؟هه هه هه!!!!!!! خواهش میکنم نه بابا بسه..... بهداد!!!!!


HOSNA
ساعت12:56---31 فروردين 1393
انسان اگر انسان دیگری را بکشد ادم میماند هرچند قاتل!
ولی ادمی که در مقابل ادمی دیگر خم شود دیگر ادم نیست..
دکتر علی شریعتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان behdadveb و آدرس behdadveb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.